دکتر فرامرز صفائی پیروز

ساخت وبلاگ

 

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز نوعی جراحی زیبایی است که  از انرژی  لیزر برای تغیر شکل و فرم بدن فرد استفاده می کنند. انواع مختلفی از لیپولیز وجود که از تزریق یا امواج رادیویی استفاده می کنند اما رایج ترین نوع این جراحی زیبایی،  لیزر لیپولیز است.

افرادی که بافت چربی روی شکم، باسن، ران خود دارند احتمالا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستند. البته استفاده از این روش برای افراد چاق توصیه نمی شود.

روش لیزر لیپولیز به این صورت است که از لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می کند و حجم بافت چربی را کم می کند. البته گفته می شود انجام این عمل باعث سفت شدن پوست در ناحیه جراحی شده می شود.

لیزر های استفاده شده در این روش برای استفاده بالینی ایمن هستند و خطری ایجاد نمی کنند. این روش نسبت به جراحی های زیبایی  مانند لیپوساکشن مزایای زیادی دارد از جمله اینکه لیزر لیپولیز را می توان در مطب خود پزشک انجام داد، دوره نقاهت کوتاه تری دارد. در حالت معمول فرد در عرض چند روز می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد. در مقایسه با این روش، لیپوساکشن دوره بهبودی چند هفته ای دارد.

مراقبت های قبل از عمل لیزر لیپولیز

مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهاب را دو هفته قبل از عمل متوقف کنید. چرا که مصرف این داروها می توانند در روند بهبود بدن اختلال ایجاد کنند.

به مدت یک هفته قبل از عمل از فعالیت هایی مانند برنزه کردن، اصلاح و... که ممکن است باعث تحریک ناحیه ای که قرار است درمان شود، خودداری کنید.

در مورد شرایط جسمانی خود و یا دارو های که مصرف می کنید حتما قبل از عمل با پزشک خود صحبت کنید. بعد از عمل جراحی پزشک شما برگه ای از دستورالعمل های دقیق را به شما می دهد که روند بهبود بدن شما را آسان تر می کند. تمامی دستورالعمل ها را به درستی انجام دهید.

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 18:14